معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی :

رسانه هاآشتی دهنده سنت و مدرنیته هستند

خبرگزاری پانا:معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: رسانه ها در دنیای امروز آشتی دهنده سنت و مدرنیه هستند و جامعه را از افراط و تفریط دور می کنند .

کد مطلب: ۲۴۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین نوش آبادی در مراسم تقدیر از برترین های اولین جشنواره رسانه و مطبوعات استان البرز اظهار کرد: اهمیت قلم و رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست به همین سبب خداوند متعال در دو سوره از قرآن به قلم قسم یاد می کند .
وی خاطر نشان کرد: بدون شک در طول تاریخ جوامع و تمدن هایی ماندگار شده اند که توانسته اند از قدرت قلم به بهترین شکل استفاده کنند .
وی افزود: اگر قلم و نوشتار در مسیر درست و صحیح به کار گرفته نشود جوامع رابه سمت شقاوت سوق می دهد بنابراین اهالی قلم باید به وظیفه و رسالت سنگینی که در این حوزه به دوش دارند واقف باشند .
وی ادامه داد: اهمیت قلم در حدی است که خداوند در قرآن می فرماید قلم علما برتر از خون شهدا است .
نوش آبادی تصریح کرد: کسانی که قلم در دست دارند باید هوشیار بوده و تحت تاثیر جریانات مختلف قرار نگیرند چراکه رسالت اصلی خبرنگاران فعالیت فراجناحی و منصفانه است .
این مسئول تاکید کرد: در این بین مسئولان نیز باید پذیرای نقد منصانه اصحاب رسانه باشند و از راهکارهایی که آنان ارائه می دهند برای از میان برداشتن مشکلات موجود استفاده کنند .
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: رسانه ها در دنیای امروز آشتی دهنده سنت و مدرنیه هستند و جامعه را از افراط و تفریط دور می کنند .
وی افزود: در شرایط کنونی کشور، مردم باید بدانند کشور را سیاست های کی نظام اداره می کند نه سلایق شخصی بنابراین رسانه ها باید به طور واضح به این امور بپردازند .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار