برای اولین بار در کشور

تفاهم نامه آموزش امداد و کمک های اولیه برای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی

خبرگزاری پانا: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: تفاهم نامه آموزش امداد، کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی منعقد گردید.

کد مطلب: ۲۴۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا محمودیان گفت: تفاهم نامه آموزش امداد ، کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی منعقد گردید.

وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: این تفاهم نامه با هدف آموزش عمومی امداد ، کمکهای اولیه و پایه داوطلبی به دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم استان بین اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امضاء گردید.

به گفته وی، ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و سوانح و مشارکت در فعالیتهای عام المنفعه و بشر دوستانه از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

محمودیان تصریح کرد: این تفاهم نامه از 20 مردادماه سالجاری به مدت یکسال اعتبار دارد که در صورت تحقق کامل جامعه هدف و توافق طرفین این مدت قابل تمدید خواهد بود.

وی افزود: اولویت در بکارگیری مربیان آموزش و پرورش دارای کارت های مربیگری امداد و کمکهای اولیه ، برگزاری دوره های بازآموزی برای مربیان آموزش دیده ، تامین مربیان امداد و مدرسان طرح ملی دادرس و تامین تجهیزات و کمک وسایل آموزشی از مهمترین تعهدات جمعیت هلال احمر در این تفاهم نامه می باشد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: برگزاری جلسات توجیهی مربیان آموزش دیده ، ثبت نام از دانش آموزان برای شرکت در این دوره ها ، تنظیم ساعات درس کمک های اولیه و امداد، هماهنگی با مدارس مجری این طرح و در اختیار گذاردن مکانهای آموزشی نیز از مهمترین تعهدات سازمان آموزش و پرورش استان می باشد.

گفتنی است این تفاهم نامه در راستای سیاستهای کلی پدافند غیرعامل توسط کارگروه امداد و نجات و کارگروه فرهنگی و آموزشی پدافند غیرعامل استان کرمانشاه تنظیم و منعقد گردیده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: تفاهم نامه آموزش امداد ، کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی منعقد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار