مراسم تقدیر و تشکر از عوامل حوزه های اجرا، تکثیر و تصحیح امتحانات نهایی خرداد93

خبرگزاری پانا : در این مراسم ، مدیر آموزش و پرورش از عوامل اجرا ، تکثیر و تصحیح تقدیر و تشکر نمودند.

کد مطلب: ۲۴۵۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، محیسن با بیان اینکه امسال شهرستان کنگان حوزه تصحیح امتحانات نهایی شهرستانهای کنگان ،دیر ، جم ، عسلویه وبردخون بود وحجم کاری وسیعی بر دوش عوامل حوزه تصحیح بود اعلام کرد از نزدیک شاهد زحمات شما عزیزان بودم واین تلاشتان را ارج میگذارم .

مدیر آموزش و پرورش کنگان اعلام کرد، اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و کشورهایی که از لحاظ علمی پیشرفتی داشته اند پس از بررسی ها متوجه می شویم نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته اند که می توان به کشور ژاپن اشاره کرد، این کشور بعد از جنگ جهانی دوم و بمباران شهرهای نا کازاکی و هیروشیما تقریبا روبه نابودی رفت .
داکو یکی از بنیانگذاران ژاپن جدید می گوید : بعد از جنگ جهانی دوم هیچ چیز نداشتیم به استثنای مغزهایی در آموزش وپرورش بود و وروی آنها کار کردیم و این پیشرفت ژاپن امروز حاصل توجه به آن مغزها بود. آقای محیسن در بخش دیگری از سخنان خود به نقش عوامل مختلف در ترفیع جایگاه آموزش و پرورش اشاره نموده واعلام کردند : در آموزش و پرورش ارکان زیادی وجود دارد که بعنوان بازوان آموزش می باشند که از جمله آنها امتحانات می باشد که از موفقیت های هر جامعه آموزشی ، سنجیدن آموخته های آن جامعه است. در این جلسه برخی از عوامل حوزه های تکثیر ، اجرا و تصحیح به بیان دید گاههای خود پرداختند.
در پایان جلسه از عوامل حوزه های اجرا ، تکثیر و تصحیح امتحانات نهایی خرداد 93کنگان تقدیر و تشکر بعمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار