حمایت نمازگزاران آبادانی

از قاطعیت قوه قضاییه با برخورد با دانه درشت ها ی مفاسد اقتصادی

خبرگزاری پانا :نمازگزاران آبادانی در حاشیه نماز جمعه طی امضای توماری حمایت خود را از قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی اعلام حمایت کردند.

کد مطلب: ۲۴۵۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مردم آبادان با تهیه یک تومار از قوه قضاییه به دلیل شجاعت در برخورد با رانت خواران و متهمین به مفاسد اقتصادی تقدیر کردند.
مردم مومن و نمازگزاران روز جمعه در آبادان در ذیل یک تومار امضای خود را به حمایت از قوه قضاییه ثبت کرده و از دستگاه قضا خواستند در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی هیچ شخص ، جریان و یا گروه سیاسی را مورد ملاحظه قرار ندهد.
در این تومار که توسط جوانان انقلابی تنظیم و در معرض مردم قرار گرفت ضمن تشکر از قوه قضاییه ، بر لزوم استمرار قاطعیت قوه قضاییه در این فرآیند عدالت گسترانه تاکید شده است.
استقبال مردم آبادان برای تشکر از قوه قضاییه در نوع خود جالب توجه بود.
متن این تومار به شرح ذیل است.
"ان الله یامر بالعدل و الاحسان" (همانا خداوند فرمان به عدل و احسان می دهد) سوره نخل آیه ی 90
ما نباید از شعارهای عدل علوی عقب نشینی کنیم ، مردم به عدل علوی نیازمندند و تشنه آن هستند. مقام معظم رهبری 15بهمن ماه 81
طرح مسایلی همچون مبحث عدالت در یک جامعه حاکی از حیات سیاسی و عقلانی آن اجتماع است.
چرا که هیچ جامعه زنده و پویایی از طرح این مسایل مستغنی نیست . جامعه ای که این مقولات را مطرح نمی کند ، خبر از بی نیازی خود نمی دهد بلکه غفلت و بی دردی و انحطاط خود را آشکار می سازد.
از آنجا که عدالت اولا" موضوعی است که ریشه در عقل و فطرت انسانها دارد ، ثانیا" در این تاکید بسیاری بر آن رفته است و فرد در جامعه نیازی حیاتی به آن دارد ، لذا طرح مستمر آن در جامعه ، هم شرط دین داری است و هم شرط انسانیست.
از آنجا که می دانیم برخورد با وابستگان به کانون های قدرت و ثروت و آقا زاده ها با فشار زیاد از سوی کسانی که حیات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی شان با رانت خواری گره خورده است ، همرا است.
امت حزب الله و شهید پرور شهرستان حمایت خود را از قوه قضاییه در برخورد با مفسدین و متهمین اعلام می دارد و از دستگاه قضایی انتظار دارد به دور از هر گونه تاثیر پذیری از فشارها و جوسازی ها ، در برابر مفاسد اقتصادی و امنیتی ، قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار