شهردار منطقه ۹ خبر داد:

بهسازی و ایمن سازی خطوط1 و 2 بی آرتی در غرب تهران

خبرگزاری پانا : شهردار منطقه 9 از بهسازی و ایمن سازی خطوط بی آرتی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در قالب جدول بندی و نرده گذاری به متراژ 10 هزار متر طول اجرایی می شود.

کد مطلب: ۲۴۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پانا ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر افزود : طرح بهسازی و ایمن سازی در خط یک بی آر تی از حدفاصل میدان آزادی تا بزرگراه یادگار امام (ره) به متراژ 6 هزار 400 متر طول و در خط 2 بی آر تی از حدفاصل میدان آزادی تا سه راه آذری به متراژ 3 هزار و 600 متر طول اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: در این طرح ، اختلاف سطح جداول از سطح خیابان و ارتفاعی که با نرده گذاری بر روی آن ایجاد می کند سبب ارتقای ضریب ایمنی بیشتر شهروندان در تصادفات شده و باعث تردد حداقلی عابرینی می شود که قصد عبور از نرده ها را دارند.
حسینی موضوع ایمنی نرده های خطوط بی آر تی را از دو منظر قابل توجه دانست و گفت: ایمنی بیشتر شهروندان و خسارت حداقلی به شهرداری جهت ترمیم و اصلاح نرده ها از جمله نکات قابل توجه و مهم در اجرای این پروژه بود که به شکل مناسب و مطلوبی در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر یکهزار و 900 متر از عملیات جدول بندی در سطح منطقه انجام شده و امیدواریم قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری پلیس راهور منطقه به اتمام برسد.
وی با اشاره به اصلاح و ترمیم آسفالت خطوط بی آر تی خاطرنشان کرد: در کنار عملیات جدول بندی مقدار 4500تن آسفالت جهت ترمیم و اصلاح مسیرهای بی آر تی محدوده منطقه برآورد شده است.
شهردار منطقه 9 تاکید کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع ، بسترهای لازم جهت استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم کرده و در راستای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی گام برمی داریم.
/ محمد عمرانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار