كشف 600 كیلو سیم و كابل فشار قوی در شهرستان دلیجان

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان موفق به دستگیری سارق سیم های كابل برق این شهرستان و كشف 600 كیلوگرم سیم و كابل فشار قوی شدند.

کد مطلب: ۲۴۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ حمزه امین نژاد افزود: در پی اعلام خبر مبنی بر سرقت های متعدد كابل های شركت های صنعتی شهرستان از طریق مركز فوریت های پلیسی 110، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران اطلاعاتی شهرستان با انجام اقدامات گسترده و تحقیق از شركت های صنعتی شهرستان و مشاركت صاحبان صنایع مختلف، موفق به شناسایی حوزه های سرقت سارقان شده و محل های مورد نظر تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: ماموران با تحت نظر قرار دادن تعدادی از شركت های صنعتی، مشاهده می نمایند كه قرار دادنخودرویی وارد یكی از شركت ها شده و پس از مدتی از یک خودرو از شركت خارج می شود و هیچگونه توجهی به ایست ماموران نمی نماید.

امین نژاد اظهار داشت: ماموران در نهایت با تعقیب و گریز موفق به توقف خودرو و دستگیری سارق شده و پس از بازرسی از خودرو 600 كیلوگرم كابل صنعتی فشار قوی را از آن كشف كرده و متهم با تشكیل پرونده به مقام قضایی دلالت داده شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار