اعلام برنامه های روز قدس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان كرمانشاه

به گزارش خبرگزاری پانا،برنامه های روز قدس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان كرمانشاه اعلام شد

کد مطلب: ۲۴۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان كرمانشاه، با اشاره به تجربیات این اتحادیه در برگزاری سلسله همایش های سراسری "جهان بدون صهیونیسم" در سال های قبل، پیرو پیام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه و تأکید ایشان بر احیای حرکت ماندگار جهان بدون صهیونیسم، از روزجهانی قدس، ثبت نام در باشگاه بین المللی دانش آموزان ضدصهیونیسم آغاز خواهد شد.

در این راستا، پرویز نیك روش مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان كرمانشاه عنوان کرد: این باشگاه در طول سال برنامه های مختلفی را سازمان خواهد داد و سعی دارد در راستای حمایت از آرمان قدس و تبدیل آن به یک دغدغه همیشگی، با بکارگیری تجربیات گذشته تشکیلاتی خود، پرچمدار تحقق این آرمان در حوزه دانش آموزی باشد.

اهداف این باشگاه ، ایجاد تقویت و حفظ روحیه استکبار ستیزی در فضای دانش آموزی به صورت مستمر، ایجاد زمینه و بستری متمایز برای ساماندهی فعالیتهای دانش آموزی تا تحقق کامل جهانی بدون صهیونیسم،تولید، خلق و حمایت از محصولات و برنامه های جدید ضد صهیونیستی در جامعه دانش آموزی، نقش آفرینی و ایجاد ظرفیت در استفاده از توانایی های بالقوه دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی، ایجاد بستر مفید و سازنده با محوریت گفتگو و گفتمان سازی در راستای افزایش و بهینه سازی اطاعات دانش آموزان برضد صهیونیست غاصب.

گفتنی است، علاوه براینکه در حاشیه راهپیمایی روز قدس آدمك های سران استكبار وپرچم رژیم های غاصب صهیونیست وامریكا توسط دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان كرمانشاه به آتش كشیده خواهد شد.از دانش آموزان علاقه مند برای عضویت در این باشگاه ثبت نام به عمل خواهد آمد.

گفتنی است: برای رسیدن به این هدف سایتی به آدرس www.azsc.ir آماده شده است که فعالیت خود را از روز جهانی قدس آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار