کلاهبرداری در قالب مسکن مهر کارکنان دادگستری

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری کارمند قلابی دادگستری با کلاهبرداری 450 میلیون ریالی خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۰۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ جعفر علیزاده با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری 17پرند و اعلام اینکه از وی کلاهبرداری شده، مأموران کلانتری 17 پرند موضوع را در دستور کاری خود قرار دادند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، با گرفتن اظهارات مالباخته توسط مأموران انتظامی مشخص شد فردی به نام "الف-ک" در پوشش کارمند بازنشسته دادگستری به مالباخته مراجعه و اظهار کرد واحدهای یکی از شرکت‌های مسکن مهر در حال مزایده بین کارکنان دادگستری بوده و به منظور مشارکت در این خرید وفروش غیرواقعی مبلغ 450 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

علیزاده ادامه داد: با آغاز فعالیتهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیس، مخفیگاه متهم در شهر پرند شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم فراری دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس رباط کریم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد که مبلغ کشف شده را از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار