فرماندار بانه از پروژه های آموزشی و ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان بازدید کرد

خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان بانه به همراه معاونین و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از پروژه های تمام خیر ساز، نیمه تمام تخریب و بازسازی ، مشارکتی و مقاوم سازی آموزش و پرورش بازدید نمودند.

کد مطلب: ۲۴۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،عذیری در جریان بازدید از این پروژه ها در جریان پیشرفت فیزیکی و مشکلات اتمام آن ها قرار گرفت.

رئیس شورای آموزش و پرورش هم چنین ضمن بازدید از 2 پروژه صدرصد خیر سازمحله های دمامه و احمد آباد با احداث 12 کلاس درس، با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی بسیار خوب این پروژه ها در مدت 3 ماه، از بانیان خیر آن تقدیر ویژه به عمل آورد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش نیز از اتمام پروژه های صدر صد خیر ساز محله ی دمامه و حاج رحیم محمدی تا پایان شهریور سال جاری و بهره برداری جهت استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93 خبر داد.

لازم به ذکر است در این بازدید پروژه های تخریب و بازسازی مرحوم محمد امین کمالی، یادگار امام(ره) و شهید دستغیب ، سالن ورزشی توحید ، چند منظوره استخر شهید سلیمان خاطر ، خیر سازان محله دمامه و محله احمد آباد ، مشارکتی علی محمدی ، شاه حسینی و آزادگان و تمام دولتی محله مولوی مورد بازدید واقع گردید و پیش بینی گردید برای تکمیل آن ها بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

هم چنین در حاشیه بازدید از پروژه های آموزشی با حضور در ستاد مرکزی اسکان مهمانان نوروزی از نزدیک نحوه خدمات رسانی به این مهمانان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

راشد عذیری فرماندار بانه تأمین امکانات مطلوب با توجه به محدویت منطقه برای فرهنگیان میهمان را بسیار خوب و رضایتبخش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار