معاون آموزش و پرورش آبادان:

تهیه لباس فرم مدارس از خارج استان ممنوع است

خرگزاری پانا :معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آبادان گفت: طبق دستورالعمل استاندار خوزستان تهیه و تولید لباس فرم مخصوص مدارس از خارج استان ممنوع است.

کد مطلب: ۲۴۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،' خیریه رشیدی ' در نشست کارگروه ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش آبادان افزود: با تهیه و تولید لباس های فرم دانش آموزی در خوزستان از تولید کالا و خدمات استان حمایت می شود.

وی با اشاره به فعالیت 19 واحد تولیدی پوشاک و لباس فرم مدارس در آبادان گفت: تمامی تولید کنندگان باید دارای پروانه فعالیت از ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنف خیاطان باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آبادان افزود: طبق قانون با تهیه کنندگان و تولید کنندگان متخلف لباس فرم مدارس برخورد می شود.

وی با تاکید بر نوع پوشاک و رعایت شوونات اسلامی و جلوگیری از تنوع های نا به جا در پوشاک مدارس گفت: برای رفاه حال دانش آموزان و اولیاء بهترین نوع پارچه ها باید مورد استفاده قرار گیرد.

رشیدی بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط مدیران مدارس تاکید کرد و افزود: خیاطان در دوخت لباس فرم دانش آموزان انصاف را رعایت کنند.

وی افزود: مدیران مدارس باید دانش آموزان را ملزم کنند تا هر چه زودتر به تولیدی های طرف قرارداد مراجعه و نسبت به دوخت لباس فرم اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدای آموزش و پرورش آبادان افزود: چنانچه دانش آموزی در نیمه دوم شهریور ماه برای دوخت لباس فرم اقدام کند علاوه بر اینکه لباس فرم در مهرماه تحویل وی می شود باید جریمه دیکر کرد نیز پرداخت کند.

در این نشست مقرر شد دیدار گروهی از کارگاه های تولیدی توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه خیاطان و آموزش و پرورش انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار