بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دفتر انجمن سینمای جوانان کرمانشاه

خبرگزاری پانا:ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در بازدیداز دفتر انجمن سینمای جوانان استان گفت : سینما صنعت رسا و توانایی است و متاسفانه هم اکنون این ابزار قدرتمند در دست فرهنگ های دیگر است.

کد مطلب: ۲۳۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا: رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،از دفتر انجمن سینمای جوان کرمانشاه بازدید بعمل آورد .
در این بازدید، مطالبی در خصوص چگونگی عملکرد این انجمن مطرح و هریک از حاضرین نیز به بیان نکته نظراتی در راستای فعالیتها و کمی ها و کاستیهای انجمن سینمای جوان استان پرداختند .
از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه میتوان به پیشنهاداتی در خصوص چگونگی بررسی و صدور مجوز فیلم کوتاه، وضعیت مالی انجمن و نیز مسائلی چون وضعیت ساخت انیمیشن ،همچنین راهکارهای برقراری ارتباط انجمن با سایر ادارات و سازمانها اشاره نمود.
رحیمی زنگنه در ادامه با بیان اینکه سینما صنعت رسا و توانا است گفت: متاسفانه هم اکنون به عنوان یک ابزار قدرتمند در دست فرهنگ های دیگر است و هزینه کردن در راه اعتلا و پیشرفت صحیح سینما را به عنوان یک ابزار و زبان بلیغ، عاقلانه و به صرفه تر از چندین سخنرانی و شعار دانستند.
وی با اشاره به اینکه سال 93 سال فرهنگ و اقتصاد نامیده شده است گفت : متاسفانه بودجه و کمک مالی در حوزه فرهنگ بسیار ناچیز است و این موضوع را یک مشکل بنیادین دانست .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، خواستار طرح و برنامه ریزی جهت برگزاری یک جشنواره بزرگ در موضوعات فیلم کوتاه ، جهت کسب بودجه و درآمد در سطح ملی و یا استانی شد و در خصوص برگزاری جلسات مشترک مابین این اداره و ارگان ها و سازمانها و انجمن های دیگر جهت همکاری هرچه بیشتر با انجمن سینمای جوان دفتر کرمانشاه اعلام آمادگی نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار