لیگ جهانی والیبال/

پوریا فیاضی: باید از شخصیت شکل گرفته والیبال ایران دفاع کنیم

خبرگزاری پانا: دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: شرایط حاکم بر تیم عالی است و باید بگویم که از این بهتر نمی‌شود.

کد مطلب: ۲۳۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از فدراسیون والیبال، پوریا فیاضی اظهار کرد: تمامی شرایط برای کسب سومین برد ایران مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی فراهم است. رشد فنی تیم ما قابل لمس و محسوس است. این مساله باعث شده تا حریفان روی والیبال ایران حساب ویژه‌ای باز کنند.

وی تصریح کرد: کسب نتایج قابل قبول در طول مسابقات وظیفه ما را سنگین تر کرده است چون از این به بعد باید تلاش کنیم تا شرایط به دست آمده را هم ارتقا دهیم و جایگاه خود را در مقابل تیم‌های مطرح جهان از دست ندهیم. هم اکنون شخصیت والیبال ایران به طور کامل شکل گرفته است.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال یادآور شد: با آن که صعودمان به مرحله نهایی لیگ جهانی مسجل شده است اما در این 2 دیدار پایانی مرحله مقدماتی تلاش می‌کنیم تا مثل گذشته بهترین بازی خود را مقابل حریفان به نمایش بگذاریم چون اگر بی انگیزه باشیم از شرایط مسابقه خارج خواهیم شد پس بهتر است که با آمادگی صد در صد به مصاف لهستان برویم تا در ایده‌آل‌ترین وضعیت فنی بازی های مرحله نهایی را آغاز کنیم.

فیاضی در خصوص کواچ اظهار کرد: برای اولین بار است که می‌بینم یک مربی خارجی تا به این حد زود با ملی‌پوشان هماهنگ می‌شود. وی همه جوره (روحی، روانی و فنی) بازیکنان را می شناسد. توانست ما را بعد از شکست مقابل ایتالیا از بحرانی‌ترین شرایط به بهترین وضعیت برساند. کواچ در شرایط سخت با تیم ایران همگام شد و توانستیم تا اینجای کار با وی جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آوریم.

وی سطح بازی های لیگ جهانی امسال را به مراتب بالاتر از سال گذشته دانست و افزود: این نوع بازی ها در سال قبل برای ما خیلی جدید بود و اذیتمان کرد اما در سال جاری وضعیت فرق کرده و و دیگر با پروازهای طولانی و برخی میزبانی های ضعیف مشکل نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار