همزمان با ویژه برنامه ماه مهربانی

سومین جشنواره نان و خرما در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود

خبرگزاری پانا: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و برگزاری ویژه برنامه ماه مهربانی سومین جشنواره نان و خرما در فرهنگ سرای اندیشه گشایش می یابد.

کد مطلب: ۲۳۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، ویژه برنامه ماه مهربانی با هدف شناخت الگو و ارزش های دینی، ارتقای فرهنگ مهربانی ، سلامت اجتماعی ، ساده زیستی ، قانون گرایی و نشاط در ایام ماه مبارک رمضان در فرهنگ سراهای شهر تهران برگزار می شود.

تطهیر در بهار( تلاوت یک جزء کلام ا.. مجید در هر روز )، عروج تا ملکوت( برپایی نماز جماعت مغرب و عشا)، گذرگاه های قرآنی و هنری،
بازارچه های خیریه و جشنواره نان و خرما( ارایه انواع نان های سنتی و صنعتی،ارایه انواع خرما و رطب از استان های خرماخیز کشور) از برنامه هایی است که قرار است از یکم تا سی ام ماه مبارک رمضان در فرهنگ سرای اندیشه برگزار شود .
همچنین برپایی بازارچه های خیریه، ایستگاه های قرآنی، مشاوره مذهبی و ضیافت افطاری از برنامه های دیگر فرهنگ سرای اندیشه در این ایام است.
ویژه برنامه ماه مهربانی هرشب یک ساعت قبل از اذان تا 2ساعت بعداز اذان در فرهنگ سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار