راه اندازی سامانه بیمه طلایی فرهنگیان شاغل استان زنجان

خبرگزاری پانا: سامانه بیمه طلایی فرهنگیان شاغل استان با حضور مدیر کل و معاونین پشتیبانی و پژوهش و برنامه ریزی اداره کل افتتاح شد

کد مطلب: ۲۳۲۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تقدیر از زحمات همکارانی که در زمینه راه اندازی این سامانه تلاش نموده اند اظهار داشت : امیدواریم با انجام این گونه طرح ها و اقدامات شاهد انجام سریع و آسان فعالیت ها و در نهایت موجب افزایش رضایت مندی شغلی در همکاران فرهنگی باشیم .

در جلسه افتتاح این سامانه ابوالقاسم احمدی معاون پشتیبانی اداره کل نیز با سپاس از زحمات مجموعه معاونت پژوهش و برنامه ریزی به خصوص ادارات فن آوری اطلاعات و تعاون و امور رفاهی در توضیح طرح مذکور گفت : مشکلات و مغایرت هایی که در سال های متمادی در زمان تسویه حساب و یا قرارداد ها ی سالانه با بیمه های مختلف داشتیم موجب شد که این سامانه طراحی و اجرا شود که امید است با راه اندازی آن شاهد کنترل دقیق آمار بیمه ای و حقوق کارکنان باشیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : کلیه فرهنگیان می باید با ورود به این سامانه نسبت به کنترل ، تکمیل و یا اصلاح مشخصات خود و افراد تحت پوشش بیمه اقدام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند . احمدی اظهار داشت : این سامانه شامل مراحلی از قبیل عضویت یا انصراف از بیمه ، اصلاح مشخصات کارمند ، تایید مشخصات ، معرفی افراد تحت پوشش و دریافت کد رهگیری می باشد .

شایان ذکر است که ورود به این سامانه و انجام فرایند مربوطه از طریق تلفن همراه ( با اتصال به اینترنت )نیز امکان پذیر می باشد . نشانی سایت نیز Bimeh.zanjanedu.ir اعلام شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار