نماینده ولی فقیه در کردستان:

انسجام و هماهنگی نظام اسلامی مرهون تفکرات شهید بهشتی است

خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: این که امروز همه دنیا به این مسئله که نظام اسلامی ایران نظامی منسجم و هماهنگ است که با تکیه بر ولایت مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود باور دارند تا حد زیادی مرهون تفکرات زیبای شهید بهشتی است.

کد مطلب: ۲۳۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با مجموعه دستگاه قضای استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: شهید بهشتی با تفکرات الهی خود نظام و ساختاری خدایی و ولایی بر دستگاه قضا بر کشور تعریف کرد.

وی از شهید بهشتی به عنوان سیدالشهدای انقلاب نام برد و گفت: نقش این شهید بزرگوار در احیای قوه قضائیه و برگرداندن آن از نظام طاغوتی به نظام الهی و اسلامی تعیین کننده بود.

وی تصریح کرد: تفکرات شهید بهشتی در تغییر یک نظام طاغوتی بر مبنای دستورات استکبار و وابستگی‌های خاص آن به یک نظام ولایی که همه ارکان آن بر محور ولایت تکیه دارد نقش مهمی داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: این که امروز همه دنیا به این مسئله که نظام اسلامی ایران نظامی منسجم و هماهنگ است که با تکیه بر ولایت مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود باور دارند تا حد زیادی مرهون تفکرات زیبای شهید بهشتی است.

شاهرودی با بیان اینکه شهدای انقلاب رسالت و وظیفه خود را در قبال اسلام و این نظام الهی ادا کرده‌‌اند گفت: این وظیفه ماست که در شرایط کنونی پاسداران خوبی برای دستاوردهای شهدا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار