استاندار فارس:

صدا و سیمای مرکز فارس می تواند با شبکه های بین المللی رقابت کند

خبرگزاری پانا: احمدی گفت: برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در حد کیفیت همسان با شبکه های ملی است.

کد مطلب: ۲۲۹۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، محمد احمدی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان مركز صداو سیمای فارس اظهار داشت: صدا و سیما در زمره تاثیر گزاری بر افكار مردم است و می تواند در قلب حقایق گام بردارد و در كشف حقایق تلاش كند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت قابل توجه مرکز صدا و سیمای فارس بیان کرد: برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در حد کیفیت همسان با شبکه های ملی است و اگر تلاش شود می تواند به رقابت جهانی با شبکه های بین المللی بپردازد.
استاندار فارس افزود : توفیقات صدا و سیمای استان تنها با تلاش مستمر و هدفمند عمل كردن اتفاق می افتاد.
وی تصریح كرد: در جوامعی كه تعداد زیادی افراد بی سواد وجود دارند رسانه های نوشتاری نمی توانند نقش كلیدی در آگاه سازی مردم ایفا كنند.
احمدی افزود: این صدا و سیما است كه در این جوامع می تواند نقش مهمی در زمینه آگاه سازی داشته باشد زیرا صدا و سیما با شناخت مخاطب خود اقدام به ساخت برنامه هایی متناسب با روحیات مخاطبین خود می کند و با زبان خودش حرف می زند.
وی اضافه كرد: در جامعه ما حدود 16 تا 17 درصد مردم را افراد بی سواد تشكیل می دهند بنابراین صدا و سیما كار سختی را در پیش دارد، از نظر من صدا و سمای مركز استان توانسته از این مهم سربلند بیرون آید.
احمدی اظهار داشت: امروز با مدیریت خوب و با تعامل همه جانبه با سایر ارگانها و سازمان ها در بلند ترین قله ها از سخت ترین رشته كوه ها و بهترین رتبه های آماری قرار گیرد.
استاندار فارس در پایان افزود: این افتخاری آفرینی به توانمندی های و رشد و شكوفایی استان افزود و به پوشش كاستی های كمك بسیاری كرد.
خبرنگار: سید علیرضا ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار