نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین برای رفع مهجوریت کتاب وکتاب خوانی تلاش کنند

خبرگزاری پانا:نماینده مردم کرج ،اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش مسئولین برای رفع مهجوریت کتاب وکتاب خوانی شد.

کد مطلب: ۲۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در جشن هفته کتاب و کتابخوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ماهدشت حضور یافت.
اکبریان طی سخنانی اظهار داشت :از گذشته دور كتاب به عنوان یكی از ابزارهای آموزشی مورد توجه بوده است و اولیای دین نیز به پدید‌آوردن آثار علمی و فرهنگ مكتوب توصیه‌های مهمی داشته‌اند، امروزه نیز حاصل از تفكر و تجربه‌های اهل اندیشه و معرفت بوسیله كتاب در دسترس همگان قرا رمی‌گیرد .
اکبریان افزود:در ایران کتاب و کتاب خوانی مهجور واقع شده و بهترین فرصت برای خواندن کتاب دوران تحصیل است متاسفانه ما ایرانی ها تا از تحصیل فارغ می شویم کمتر سمت مطالعه نمی رویم و به فکر خوراک مغزی برای خود نیستیم،در حالی که رهبری انقلاب تاکید فراوانی به مطالعه دارند و باید مسئولین امر این بستر را محیا سازند تا فرهنگ مطالعه در کشور ما بازسازی شود.
اکبریان اشاره به آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشت و افزود : همه ما هرچه داریم از مکتب سید الشهدا (ع) است و تا آخر مدیون پسر فاطمه (س) هستیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرهنگ عاشورا را فرهنگ برتر و حاکم بر کشور خواند و افزود: در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی شعارمان یاحسین بوده و همه ما حسین گویان قله های پیروزی را فتح نمودیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار