دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان

خبرگزاری پانا :مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۲۲۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این دیدار جعفر علی ضیائی گفت : آماده سازی و آموزش دانش آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی و ایستادگی آنان در برابر فرهنگ شیطانی غرب از وظایف آموزش و پرورش و تشکل های فرهنگی وابسته به آن است که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این خصوص نقش بسزایی دارد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد حضور دانش آموزان در برنامه های اتحادیه های انجمن اسلامی را بسیار مفید و موثر دانست و آمادگی خود را برای همکاری با این تشکل اعلام کرد .

همچنین در این دیدار " حسن صمد زاده " مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرکرد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد استقبال دانش آموزان از برنامه های این نهاد را بسیار خوب و رضایت بخش دانست و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ، برگزاری خیمه های معرفت با حضور کارشناسان مذهبی ، اعزام کارشناسان مذهبی به مدارس ، تهیه و تولید نرم های مذهبی و پاسخ گویی به سوالات شرعی از اهم فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی استان می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار