جشنواره جمع آوری کتاب و کاغذهای باطله در شیراز برگزار شد

خبرگزاری پانا: خوشبخت گفت: همزمان با پایان سال تحصیلی برای ترویج فرهنگ بازیافت، جشنواره جمع آوری کتاب های کهنه و کاغذهای باطله برگزار شد.

کد مطلب: ۲۲۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روح الله خوشبخت با اشاره به برگزاری جشنواره جمع آوری کتاب های کهنه و کاغذهای باطله اظهار داشت: به مناسبت پایان سال تحصیلی و با عنایت به رسالت سازمان پسماند شهرداری شیراز برای ترویج فرهنگ مناسب شهروندی این سازمان، اقدام به برگزاری جشنواره جمع آوری کتاب های کهنه و کاغذ های باطله کرده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شیراز افزود: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، سازمان فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز و جمعی از دوستداران مردم نهاد محیط زیست در دو محل بوستان آزادی و بوستان خلیلی در تاریخ 22و23 خرداد 93 اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح در حدود 2 هزار کیلوگرم انواع کاغذ و کتاب های باطله با کتاب های نو، انواع لوازم تحریر،کیف پسماند خودرو و هدایای دیگر مبادله شد.
خوشبخت تصریح کرد: در پایان این طرح به 10 نفر از شهروندان به قید قرعه هدایای 500 هزار ریالی اهدا شد.
مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به مشارکت و استقبال خوب شهروندان برآنیم که به همت شهروندان گرامی این طرح را به صورت پیوسته در طول سال انجام دهیم، چرا که بازیافت کاغذ راه حفظ فضای سبز، منابع و سرمایه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار