رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود؛

جشن های نیمه شعبان با رویکرد ترویج فرهنگ و معارف مهدویت باشد

خبرگزاری پانا:رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برپایی باشکوه جشن های نیمه شعبان را موجب عظمت واقعی مسلمانان در جهان دانست و گفت: باید این جشن ها با رویکرد ترویج فرهنگ و معارف مهدویت برپا شود.

کد مطلب: ۲۲۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈسهراب مقدسیˈ در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: جشن های نیمه شعبان فرصتی معرفتی برای شناخت واقعی شرایط ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی افزود: نیمه شعبان روز میلاد بزرگ مردی است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای بوس قدمش لحظه شماری می کند.

مقدسی ادامه داد: تهذیب درونی و تلاش برای انجام امر به معروف و نهی از منکر، خداباوری و برابری و مساوات و همچنین صلح و انسان دوستی و عدالتخواهی از جمله موارد مهمی است که باید توسط اساتید و مبلغان دینی برای جوامع بیش از پیش تبیین شود.

وی بیان کرد: نیمه شعبان اگر چه شرافتش، وامدار مولود خجسته ای است که در این روز زمین را با قدوم خویش متبرک ساخته اما همه عظمت آن در این خلاصه نشده و در تقویم عبادی اهل ایمان نیز از جایگاه والایی برخوردار است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود ادامه داد: اعتقاد به مهدویت از باورهای اصلی و قلبی مسلمانان است که این علاقه و اعتقاد بین جوانان و مردم سراسر دنیا رو به گسترش است و همین موضوع دشمنان را به هراس انداخته است.

وی از برپایی جشن های ویژه این روز در لنگرود خبر داد و گفت: مراسم جشن نیمه شعبان با حضور هنرمندان فردا از ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود واقع در پارک فجر بصورت رایگان برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار