به گزارش خبرگزاری پانا:

تفاهم نامه همکاری اداره سواداموزی و صداو سیما کلید خورد

خبرگزاری پانا: نشست معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش با معاون برنامه ریزی صدا وسیما مرکز استان گلستان جهت تفاهم و همکاری برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۲۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان این جلسه با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش با معاون برنامه ریزی صداو سیما استان با موضوع بررسی مفاد تفاهم نامه همکاری تبلیغی و انگیزشی صداوسیما در امر سوادآموزی در روز یکشنبه در صدا وسیما مرکز استان تشکیل شد.

عبدالحکیم فیروزی معاون سوادآموزی اداره کل گفت: براساس مصوبه 595 شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و نقش کلیدی آن در اجرایی شدن طرح راهبردی سوادآموزی و تاثیر شبکه رادیو و تلویزیون مرکز استان در تسهیل این امر ، و همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک این دو ارگان در زمینه مشارکت در تولید و پخش برنامه های روتین رادیویی و تلویزیونی تا 1000 دقیقه برنامه رادیویی و 700 دقیقه برنامه تلویزیونی بصورت رایگان و پوشش خبری جشنواره ها ، همایش ها ی سوادآموزی و پخش برنامه های ویژه به مناسبت هفته سوادآموزی از مفاد اصلی آن می باشد و انتظار داریم صداوسیما مرکز استان ضمن عملیاتی نمودن این تفاهم نامه کما فی سابق به معاونت سوادآموزی استان در این امر مقدس یاری رساند .

با قریون معاون برنامه ریزی صداو سیما استان گفت : امکانات و ظرفیت های موجود در صدا وسیما در خدمت تحقق منویات رهبری (مدظله العالی) مبنی برریشه کنی بیسوادی از جامعه اسلامی می باشد . همکاری خودمان را براساس تفاهم نامه فی مابین اعلام می نماییم .

همچنین در این جلسه مقرر گردید از امکانات وظرفیت صداو سیما در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی برای آموزش به بیسوادان از طریق رادیو و تلویزیون و شبکه خبر استانی اطلاع رسانی گردد و مصاحبه ای از معاون سوادآموزی از برنامه های و سیاست های سوادآموزی در سال جاری انجام و در شبکه خبر استان پخش گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار