اصلاح رفتارهای اقتصادی در ˝سکه˝

خبرگزاری پانا: شیرین ترکمندی تهیه کننده مجموعه ˝سکه˝ این مستند را حاصل تحقیقاتی علمی در حوزه رفتارهای اقتصادی دانست که با زبانی ساده و مصداق هایی عینی برای مردم نمایش داده می شود.

کد مطلب: ۲۲۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

شیرین ترکمندی تهیه کننده مجموعه مستند "سکه" که از شبکه سه سیما در حال پخش است، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره موضوع قسمت جدید این برنامه گفت:
قسمت جدید مستند "سکه"، "صحت و ثروت" نام دارد و رابطه بین سلامتی و توسعه اقتصادی را به تصویر می کشد. سعی می کنیم از کلام مردم برای نام گذاری هر قسمت وام بگیریم و همچنین برنامه را هم بر اساس دیدگاه های خودشان پیش ببریم. بدین ترتیب بحث های پیش پا افتاده رنگ و بوی علمی پیدا می کند. در توصعه اقتصادی نیروی انسانی رکن است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی همچنین درباره موضوع بیستمین قسمت برنامه اش ادامه داد:قسمت بعدی سکه درباره این است که زمان طلاست یا فرصت. عده ای به غلط بر این باورند که زمان طلاست در حالی که طلا یک کالای قابل خریدن است اما زمان را نمی توان خرید یا معامله کرد. بنابراین زمان یک فرصت است. زمان در واقع منبعی است که انسان آن را به کنترل خود در می آورد.
گوینده سابق خبر افزود:ما در برنامه سکه تلاش کرده ایم تا بر اساس تحقیقات میدانی و علمی پیش برویم و مصداق هایی ساده و قابل فهم برای مردم را عرضه کنیم. برای مثال در همین قسمت "زمان طلاست یا فرصت" با دانشجوی دکترایی مصاحبه کرده ایم که در حوزه صنعت مشغول به کار است. اهل شعر و شاعری ست. 5 فرزند دارد و در کارهای خیریه هم مشارکت می کند. همچنین ورزشکار است و در رشته تکواندو کمربند دارد. او در این قسمت توضیح می دهد که تعریف ما از 24 ساعت اشتباه است.
مجموعه مستند "سکه" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی شیرین ترکمندی سعی دارد تا الگوهای صحیح رفتارهای اقتصادی را ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار