بازاریابی و تجارت الکترونیک در حوزه فرش دستباف دنبال شود

خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت گفت: ذینفعان و بهره برداران حوزه فرش متنوع و گسترده اند و از مجموعه دولت و حاکمیت تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان و خریداران را شامل می شود و بدون تحلیل آنها و نیازهایشان نمی توان مسیر درستی را طی کرد.

کد مطلب: ۲۲۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شاتا ، مجتبی خسروتاج، در نشست مرکز ملی فرش افزود: نشست های دایمی با صاحب نظران بخش خصوصی فرش با نگاه بهبود تولید و توسعه صادرات فرش ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات نقد و بررسی برنامه ها و فعالیت های مرکز ملی فرش ایران ادامه داد: رسیدن به نقاط ضعف و قوت این مرکز از دل بحث های انتقادی به دست می آید و از آنجا می توان به این نکته رسید که این مرکز چگونه می تواند برای این هنر- صنعت مفید باشد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین چگونگی رقابت پذیر شدن فرش دستباف ایران در برابر رقبا را از موضوعات قابل بررسی دانست و افزود: باید روش های این رقابت پذیری را رصد دایمی کرد.
خسروتاج ، بازاریابی و تجارت الکترونیک در حوزه فرش دستباف را نیز از دیگر برنامه های قابل توجه برای فعالیت مرکز ملی فرش ایران دانست و گفت: شناسایی شرکت های فعال در بازاریابی فرش در دستور کار قرار گیرد.
در آغاز این نشست مشترک حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران، به تشریح برنامه ها و اولویت های این مرکز در سال 93 پرداخت و پس از آن هریک از معاونان و مدیران این مرکز نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار