با هدف اجرای فعالیت‌های علمی

اسکلت کاغذی بدن انسان در کانون پرورش فکری رامشیر ساخته شد

خبرگزاری پانا: مربیان کانون پرورش فکری رامشیر با هدف برپایی کلاس‌های علمی برای کودکان و نوجوانان، با کاغذ اسکلت بدن انسان را ساختند.

کد مطلب: ۲۲۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون استان خوزستان مربیان این مرکز با ساخت اسکلت کاغذی بدن انسان، آماده برپایی کارگاه های علمی ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان رامشیری شدند.

وی با بیان این که این اسکلت در 10 برگ مقوایی بزرگ طراحی شده بود؛ در سه روز توسط مربیان مرکز مونتاژ شد و آماده بهره برداری در کلاس‌های علمی است.
قنواتی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این فعالیت علمی با استخوان‌های گونه چپ و راست، پیشانی، فک تحتانی، ترقوه چپ، قسمت فوقانی جناق و دیگر استخوان‌های بدن انسان آشنا می‌شوند.
این مسئول فرهنگی فعالیت علمی را یکی از برنامه های اجرایی این مرکز در تابستان 93 معرفی کرد و افزود: فعالیت علمی در کانون جریانی است که در پی شناخت حقیقت، سیر تکاملی خود را طی می‌کند و بیش از آنکه به یک سری قوانین و احکام بی چون و چرا منجر شود. نتیجه‌اش پرورش روحیه تحقیق و جستجوگری در کودکان و نوجوانان درباره‌ی نظام هستی و نحوه استفاده بهینه از مخلوقات است.
وی، آموزش حقایق و مفاهیم علوم، آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با روند علمی و رشد تفکر خلاق و کسب مهارت در حل مسئله را از اهداف برگزاری فعالیت علمی در این مرکز عنوان کرد و یادآور شد: رشد استعدادها، علایق و تفاوت‌های فردی و ارتباط بین علوم و سایر فعالیت‌های کودک و نوجوان دیگر اهداف این فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار