امسال محقق می شود:

ایجاد 50 مركز نیكوكاری در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: امسال تعداد 50 مركز نیكوكاری در نقاط مختلف آذربایجان غربی تشكیل میشود .

کد مطلب: ۲۲۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "عبداله فرج اسلام" معاون توسعه ی مشاركتهای مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت شبكه ی نیكوكاری در تحقق اهداف مشاركتی این نهاد اظهار داشت : در سال 92 تعداد 20 مركز نیكوكاری راه اندازی و مشغول فعالیت بودند كه این امر برای امداد نتایج خوبی نیز در برداشت .

وی با اشاره به اینكه در سال جاری 50 مركز نیكوكاری دیگر در شهرهای مختلف استان راه اندازی خواهد شد گفت : هدف از تشكیل شبكه های نیكوكاری ، بهره گیری از توانمندیهای بالقوه ی مردم مؤمن و نیكوكار برای رفع نیاز محرومین واقعی جامعه با شعار مردم برای مردم و همچنین ارتقاء فرهنگ نیكوكاری در محلات و پیشگیری از فقر و رسیدگی فوری به مشكلات محرومین و جلوگیری از رشد پدیده ی تكدی گری است .
فرج اسلام در تشریح ساختار این مراكز خاطرنشان ساخت : به ازای هر 20 هزار نفر یك مركز نیكوكاری تشكیل میشود كه هسته ی مركزی و اصلی این مراكز در مساجد مستقر میشوند و امام جماعت مسجد به اتفاق هیئت امنا ، مسئولیت اصلی مراكز را عهده دار میشوند .
معاون مشاركتهای مردمی كمیته امداد استان از اعضای هیئت امنای مساجد استان بویژه ائمه ی جماعات برای راه اندازی مراكز نیكوكاری درخواست همكاری نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار