چهار هزار و 500 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری پانا : با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، استاندار بوشهر و مسئولان استانی و محلی در آیینی چهار هزار و 500 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

کد مطلب: ۲۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط استانداری بوشهر، معاون اول رئیس جمهور در این آیین گفت: طرح‎های مسکن مهر یکی از افتخارات دولت ‎ های نهم و دهم دکتر احمدی نژاد است که با همت شبانه‎روزی مهندس نیکزاد و همراهانش امروز یکی پس از دیگری به ثمر می‎نشیند.
محمدرضا رحیمی با تقدیر از اراده خستگی‎ناپذیر مهندس نیکزاد و همکارانش اظهار داشت: این پرتلاش در همه وقت به دنبال تسریع در اجرای این طرح‎هاست به گونه‎ای که تا پایان دولت دهم همه طرح‎های مسکن مهر در کشور ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در تاریخ ایران می‎درخشد ادامه داد: بوشهر دارای ویژگی‎های مهم و منحصر به فردی استکه در تاریخ ایران کم‎نظیر است.
معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: وجود نفت، گاز، کشاورزی، تولید، صید و پرورش آبزیان و مهم‎تر از همه مردمی خونگرم و خوب از ویژ‌گی‎های استان بوشهر به شمار می‎رود.
رحیمی تاکید کرد: با این ویژگی‎ها جایز نیست در استان بوشهر فقیر و بیکار داشته باشیم و این برای ما بسی ناخشنود و ناگوار است.
وی با تاکید بر رونق تجارت در استان بوشهر اضافه کرد: باتوجه به برخورداری استان بوشهر از بیش از 700 کیلومتر مرز آبی لازم است برنامه‌ریزی‌هایی در راستای ارتزاق بیشتر مردم از دریا و رونق تجارت صورت گیرد.
رحیمی گفت: باید تمام محدودیت‎ها در راستای توسعه تجارت در استان بوشهر برداشته شود البته این بدان معنی نیست که تخلفی صورت گیرد بلکه همه باید مراقب باشیم تجارت سالم انجام شود.
معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: توسعه تجارت سالم در استان بوشهر باید نهادینه شود و به عنوان یک استان الگو به تمام نقاط کشور تسری یابد.
در این آیین از 340 واحد مسکونی مهر گناوه به صورت نمادین بهره ‎ برداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار