سی و هفت پایگاه حامی یابی همزمان با ایام اعتکاف در زنجان برپا می شود

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برپایی 37 پایگاه حامی یابی در استان زنجان همزمان با ایام اعتکاف خبر داد

کد مطلب: ۲۱۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، رضا حسنلو بابیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: کمیته امداد استان زنجان به منظور حمایت بهتر از خانواده های زیر پوشش این نهاد از ظرفیت های مردمی بهره گرفته و به همین منظور سالانه طرح های مشارکتی مختلفی را اجرا می کند .

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح ها به صورت ویژه در ایام خاصی از سال اجرایی می شود، گفت: امسال نیز همزمان با مراسم اعتکاف طرح های مشارکتی اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر و آزادی زندانیان در استان زنجان اجرایی خواهد شد .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام از حامیان با دایر کردن 37 پایگاه در کل استان انجام خواهد شد، یادآورشد: حامی یابی درمساجد و امام زاده هایی که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می شود، انجام خواهد شد .

حسنلو با بیان اینکه در این ایام دفاتر 11 گانه کمیته امداد و خانه انفاق زنجان نیز آماده دریافت کمک های مردمی هستند، خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می توانند کمک های خود را به شماره حساب 0108640426007 واریز کنند .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب مراسم اعتکاف 113 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و 22 حامی نیز در قالب طرح محسنین جذب شد، بیان کرد: مبلغ کمک جمع آوری شده در اعتکاف سال گذشته نیز 104 میلیون ریال برآورد شده است .

وی همچنین از برگزاری همایش ˈ همای رحمت ˈ در شهرستان های استان همزمان با ماه رجب خبر داد و گفت: در این همایش که با حضور حامیان و ایتام تحت کفالت آنها همراه است، طرح اکرام ایتام تشریح می شود .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح ˈ فرشتگان رحمت ˈ در این ایام بیان کرد: در قالب این طرح جشن تولد ایتام زیر 10 سال با حضور حامیان آنها برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار