تولید روغن موتور تقلبی در غرب استان تهران

خبرگزاری پانا: جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 280 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و500 میلیون ریال در شهرستان رباط کریم خبر داد.

کد مطلب: ۲۱۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ گلزاری در تشریح این خبر گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی فرآورده های نفتی در وهن آباد رباط کریم ، اکیپ هایی از ماموران پلیس آگاهی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان شرکت نفت،اداره استاندارد و صنعت معدن تجارت وارد محل شده و در بررسی های اولیه دریافتند افرادی فرصت طلب با راه اندازی کارگاه هایی اقدام به تولید مواد اولیه روغن موتور خودرو می کردند که در این راستا دو نفر دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ"گلزاری"در بازرسی از دو کارگاه در وهن آباد رباط کریم ، 280 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و یک نفر دستگیر و 1 دستگاه خودروی پژو 405 نیز توقیف شد.

با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد کارگاه متعلق به فردی به نام " م- ه" 30 ساله اهل همدان بوده که در ادامه با شگردهای پلیسی، مالک کارگاه های دپوی فرآورده های نفتی قاچاق در شهر تهران شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:با هماهنگی مقام قضایی،پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رباط کریم ارسال شد و در بررسی به عمل آمده توسط تیم کارشناسی،ارزش ریالی محموله نفتی کشف شده، 1میلیارد و500 میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار