ووشو ایران با بهترین ها در بازی های آسیایی کره جنوبی حاضر خواهد شد

خبرگزاری پانا: مربی تیم ملی ووشو ایران گفت: ایران با بهترین ووشوکاران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حاضر خواهد شد

کد مطلب: ۲۱۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، رامین موحدنیا ، در گفتگو با خبرنگار پانا ، افزود: در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی ، در هر وزن چهار ورزشکار حضور دارند که از میان آنها چهار ووشوکاری که بیشترین برد را در مسابقات درون اردویی داشته باشند در قالب تیم ملی به رقابت های کره جنوبی اعزام خواهند شد .

وی اظهار کرد: مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان ایران که بسیار سخت ، سنگین و فشرده نیز بود با حضور 20 سانداکار منتخب از 13 فروردین ماه سالجاری تا یکم اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار شد و مرحله دوم نیز از ششم اردیبهشت ماه آغاز شده و روز 21 همین ماه نیز خاتمه خواهد یافت .

موحدنیا ، افزود: ارایه تمرینات آمادگی جسمانی و فنی ، اصلاح حرکت ها، مرور تکنیک ها و تاکتیک ها و آموزش های جزئی به ووشوکاران ، از سوی مربیان حاضر در اردو صورت می گیرد تا نفرات برتر با آمادگی بهتر و بیشتری پای در این رقابت ها بگذارند .

مربی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور گفت: ˈ علی بختیاری ، محسن محمد سیفی ، علیرضا بختیاری ، اکبر محمد زاده و افشین سلیمی ˈ ، سانداکاران شاخص و مطرح زنجانی در این اردوها حضور دارند .

به گزارش پانا ، ووشوکاران منتخب 14 استان ایران از جمله ˈ اردبیل، مازندران، قم ، زنجان ، سمنان ، مشهد (نیشابور) ، سیستان و بلوچستان ، گلستان ، لرستان و همدان ˈ در این اردو حاضر و زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می کنند .

ˈ حسین اجاقی و رامین موحدنیا ˈ به ترتیب از تهران و زنجان به عنوان سرمربی و مربی در اردوهای آمادگی و انتخابی در کنار تیم ملی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار