درخواست مشترکان تهرانی درباره خاموشی معابر پیگیری می‌شود

خبرگزاری پانا: مدیر امور هماهنگی فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برای نخستین بار در صنعت توزیع برق کشور، سامانه پیامکی دریافت بازخورد از مشترکان تهرانی درباره پیگیری خاموشی معابر شهری، به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۲۱۳۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش خبرگزاری پانا به نقل از وزارت نیرو ، علیرضا رضایی با اشاره به اهمیت پیگیری درخواست های اعلام شده شهروندان و مشترکان به سامانه 121 و تسریع در رسیدگی مناطق برق به این درخواست‌ها ، اظهار داشت: مرکز هوشمند اخذ بازخورد از مشترکان در قالب سامانه پیام کوتاه با استفاده از امکانات موجود در سامانه فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشترکان و پیگیری درخواست‌های شهروندان درباره خاموشی معابر راه‌اندازی شد.
وی اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای این طرح، به تمام مشترکانی که پیشتر درباره خاموشی معابر با سامانه فوریت‌های برق تماس گرفته‌اند و براساس اطلاعات ثبت‌شده در نرم‌افزار ثبت حوادث (ENOX) به درخواست آنان رسیدگی شده است، در ساعت 20 هر روز (پس از روشن شدن چراغ‌های معابر)، به‌صورت هوشمند پیام کوتاه ارسال خواهد شد و از آنان درخواست می‌شود وضع برطرف شدن و یا نشدن خاموشی معابر را به شماره 3000121 ارسال کنند.
وی افزود: پاسخ‌ها و بازخورد دریافتی از مشترکان به‌صورت روزانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مواردی که براساس اعلام مشترکان برطرف نشده باشد، دوباره به‌صورت تایید نشده در نرم‌افزار ENOX ثبت و جهت رفع خاموشی معابر مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
به‌گفته وی، این طرح هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی در تهران اجرا شده است و از اول اردیبهشت‌ تاکنون به‌طور متوسط روزانه 600 مورد پیام کوتاه به مشترکان تهرانی ارسال و 200 مورد پاسخ از آنان دریافت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار