شهردار منطقه ۱۰:

تجلیل از مقام معلم، تجلیل از جایگاه علم و دانش است

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 10 مشهد گفت: تجلیل از مقام معلم، تجلیل از جایگاه علم و دانش است.

کد مطلب: ۲۱۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمید ضمیری در دیدار با رییس آموزش و پروروش ناحیه 7 مشهد ضمن ارج نهادن این روز بزرگ گفت: آموزش و پرورش سازمانی گسترده است که نقش حیاطی را در تربیت نیروهای انسانی به عنوان آینده‌سازان مملکت ایفا می‌کند .
وی به فصل مشترک فعالیت‌های شهرداری و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با شناسایی دقیق‌تر این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی آن قطعا می‌توان خدمات بهتری ارائه کرد .
شهردار منطقه 10 مشهد با توجه به افزایش رشد شهرنشینی به وِیژه در حوزه شهرداری منطقه گفت: با در نظر گرفتن این رشد جمعیت باید سرانه‌های خذماتی نیز در نظر گرفته شود .
در این دیدار احمدی، رییس آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد نیز ضمن تشکر از حضور و دیدگاه ارزشمند شهردار منطقه 10 به بحث آموزش و پرورش و فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته، این سازمان را یک فرابخش توصیف کرد که رسالت تربیت شهروندان را برعهده دارد و این امکان تنها با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری میسر می‌شود .
وی نیروهای انسانی سایر سازمان‌ها را نتیجه و خروجی آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: ماحصل تربیت و آموزش هرچه بهتر نیروهای انسانی در این سازمان داشتن مدیران و کارکنان توانمند در سایر دستگاه ها است
گفتنی است در پایان این دیدار با حضور شهردار منطقه 10 مشهد، نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان ناحیه 7 مشهد افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار