رئیس آموزش و پرورش رودخانه :

حفظ آرامش، نظم و انضباط جلسات امتحانی از وظایف مهم مدیران است

خبرگزاری پانا:رئیس اداره آموزش و پرورش رودخانه در جمع مدیران مدارس امتحانات را از پرهزینه ترین،حساسترین و مهمترین مواردی دانست که در آموزش وپرورش اجرا م یشود وافزود: اولین هدف امتحانات سنجش رتبه هر آموزشگاه در میان آموزشگاه های منطقه واستان نسبت به سال گذشته است

کد مطلب: ۲۱۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،علی رستمی رئیس اداره با مهم بر شمردن نتایج امتحانات خرداد ماه و اثرات آن در برنامه ریزی ها خواستار آمادگی بهتر و بیشتر دراجرا و برگزاری خوب امتحانات شد.

وی افزود :باتوجه به اینکه دانش آموزان در فصل امتحانات نتیجه یک سال تلاش وتحصیل را باید بدست بیاورند خواستار ایجاد محیطی مناسب برای برگزاری آزمون ها شد.

رستمی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات وانتخاب عوامل حوزه های امتحانی از کارشناسان و مدیران امر خواست تا دراین زمینه در نحوه انتخاب حوزه ها وگزینش افرادتوجه خاصی داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش رودخانه با تاکید برحداکثر استفاده از زمان آموزشی تصریح کرد: باید از زمان به بهترین شکل به نفع دانش آموزان استفاده نمود و جلوی تعطیلات بی مورد را گرفت.

رستمی خاطرنشان کرد: تا قبل از شروع فصل امتحانات از مشاورین مجرب جهت آماده سازی روانی دانش آموزان در کلاس درس یا در مراسم صبحگاهی استفاده گردد همچنین خواستار برگزاری جلسه مدیران با خانواده ها در زمینه توجیه ایشان جهت محیط و بستر مناسب شد.

وی افزود :کلاس دانش آموزان طرح توصیفی در زمان برگزاری امتحانات تعطیل نمی باشد و از این فرصت برای کلاسهای مداحله ای استفاده بهینه شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش رودخانه تصریح کرد :امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت ماه تا 21 خرداد و امتحانات داخلی متوسطه دوره اول و دوم و پیش دانشگاهی از 20 اردیبهشت ماه 93 شروع می شود

با هدف هماهنگی های لازم در راستای برگزاری مطلوب امتحانات نوبت دوم خرداد ماه ۹۳ در منطقه رودخانه ،جلسه مدیران با حضور رئیس آموزش و پرورش در محل دفتر ریاست اداره برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار