اگر ساختار نظام بانکی اصلاح نشود دیگر کسی حاضر به سرمایه گذاری در بخش تولید نیست

خبرگزاری پانا:رئیس مجمع قشر سازمان بسیج کارگری کردستان گفت: باید اصلاحاتی در ساختار نظام بانکی کشور صورت گیرد چون با این مقدار سودی که برای سپرده های سرمایه گذاری لحاظ می کنند دیگر کسی حاضر نیست ریسک کند و در بخش های تولیدی و صنعتی سرمایه گذاری کند.

کد مطلب: ۲۱۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،"مصطفی باغبانیان" در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد گفت: کارگران هم از دولت و هم از اداراتی که مرتبط با کار هستند در خصوص توجه بیشتر و افزایش رفاه و وضعیت معیشتشان انتظاراتی دارند که انتظارات به جایی است.

وی افزود: همه ما به نوعی با کارگر مرتبط هستیم بنابراین درک کارگر ساده است که باید این درک از حالت شعار خارج شده و جنبه عملیاتی پیدا کند.

باغبانیان عنوان کرد: به دلیل اینکه ایران در معرض نا به خردی ها و تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای اروپایی قرار دارد گفت: مقام معظم رهبری در پایان سال 92در سیاست های ابلاغی به سران سه قوه با محوریت اقتصاد مقاومتی و در شعار امسال نیز توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی دارند.

رئیس مجمع قشر سازمان بسیج کارگری کردستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نوعی سیاست و مقاوم سازی در مقابل تحریم ها، تبعیض ها و بی عدالتی های دشمنان نظام است و هم باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در این عرصه وارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار