منصور کوهی رستمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی اهواز شد

خبرگزاری پانا: با حکم مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی اهواز انتخاب شد.

کد مطلب: ۲۱۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی که هم اکنون معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان می باشد ، به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی اهواز انتخاب شد و حکم وی ارسال شد.
منصور کوهی رستمی دانشجوی دوره دکترای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه به پایان رسانده است.
رستمی سوابق اجرایی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان، معاون اداره کتابخانه های عمومی اهواز، عضو هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی خوزستان، مسؤل کمیته روابط عمومی و امور همایش­های انجمن کتابداری و اطلاع­رسانی شاخه خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات کتابداری و اطلاع­رسانی دانش پویا، دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کتابخانه­های عمومی شهرستان اهواز، بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی فرمانداری شهرستان اهواز، عضو کمیته دائم نهضت مطالعه مفید شهرستان اهواز، عضو کمیته فرهنگی و هنری، کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اهواز، مسؤل کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان اهواز، دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات اداره کتابخانه­های عمومی شهرستان اهواز و ... را در کارنامه خود دارد.
کتابهای تالیفی منصور کوهی رستمی شامل آمار و روش تحقیق برای کتابداران و متقاضیان ورود به تحصیلات تکمیلی کتابداری و اطلاع­رسانی در سال 1391 و چالش­های زبان فارسی در عصر فن­آوری اطلاعات در سال 1391 می باشد و کتاب ترجمه شده وی مبانی گسترش و مدیریت مجموعه می باشد. البته 2 کتاب ترجمه شده برگهای برنده مدیریت کتابخانه و رفتار اطلاعاتی نسل جدید کودکان و نوجوانان در قرن 21 نیز ترجمه شده وی بوده و در حال حاضر زیر چاپ می باشد.
مقالات تالیفی رستمی شامل: خط­مشی­های مجموعه سازی کتابخانه های مرکزی دانشگاه­های کشور، ارزیابی مجموعه­های کتابخانه­های دانشگاه­های جامع با استانداردهای کتابخانه­های دانشگاهی ایران، بررسی رابطه بین سرمایه­های فرهنگی والدین و استفاده از منابع کتابخانه­ای در بین اعضاء کتابخانه­های عمومی شهرستان اهواز، نقش رهبری معنوی در مدیریت کتابخانه­های عمومی استان خوزستان، خط­مشی­ مجموعه­گستری: چیستی، چرایی، و چگونگی، تحول در ذخیره و بازیابی اطلاعات: از برگه دان تا اپک­های وب بنیاد، چالش­ها و فرصتهای فراروی کتابخانه­ها در عصر فناوری­های نوین اطلاعاتی، بررسی رابطه بین قومیت، پایگاه اجتماعی- اقتصادی و مراجعه به کتابخانه ها در کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز و ... بوده است.
از جمله سخنرانیهای رستمی در موضوعات بررسی وضعیت کتابخانه­های تخصصی ادارات دولتی شهرستان اهواز، رویکردی جامع شناختی به مسأله کتاب و کتابخوانی در ایران، کتابخانه های عمومی در جامعه اطلاعاتی، رویکردی جامع شناختی به مسأله کتاب و کتابخوانی در ایران بوده است.
رستمی سوابق تدریس در دانشگاههای شهید چمران اهواز، پیام نور اهواز، پیام نور شوشتر و دانشگاه جندی شاپور اهواز را دارد.
منصور کوهی رستمی با حفظ سمت معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان به سمت سرپرست اداره کتابخانه های عمومی اهواز انتخاب شد و رسما کار خود را در آن مجموعه آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار