رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

برخی افراد شرور وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب در استان را هدف قرار داده اند

خبرگزاری پانا: رئیس کل دادگستری استان گفت: برخی افراد شرور وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب در استان را هدف قرار داده اند.

کد مطلب: ۲۱۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: برخی خرده شرارت ها در استان اتفاق افتاده است که قصد دارند وحدت بین اقوام و مذاهب و روند توسعه و آبادانی استان را مختل کنند .
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با تایید خبر اعدام عاملان شهادت دادستان زابل و همراهش اظهار داشت: حدود 6 ماه قبل در یک اتفاق تلخ شهید موسی نوری قلعه نو دادستان شهرستان زابل و همراهش شهید مهدی مرئی مورد هجمه افراد مسلح قرار گرفتند و به شهادت رسیدند و به دنبال آن با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در اسرع وقت عاملین این حادثه شناسایی و پرونده آن ها در دستگاه قضائی رسیدگی و به اتهام محاربه و تشکیل باند ترور و ایجاد رعب و وحشت و نیز راهبندی مسلحانه منتهی به صدور حکم اعدام گردید که پس از تایید توسط مراجع عالی قضائی در محل حادثه و در ملاء عام به مرحله اجرا درآمد.
وی ایجاد رعب و وحشت میان مردم، مشارکت در باندهای مسلحانه و حمل و نگهداری مواد مخدر را از دیگر سوابق این عوامل عنوان نمود و افزود: امید است با اجرای این مجازات ها افرادی که قصد انجام شرارت را در استان دارند درس عبرت بگیرند .
رئیس شورای قضائی استان تاکید کرد: کسانی که قصد دارند وحدت مذاهب و روند توسعه استان را مختل نمایند بزودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد و سرنوشتی این چنین منتظر آنها خواهد بود.
وی همچنین 2 حادثه شهادت معلم شهید جواد نوروزی و کارمند شهید محمدرضا صیادی در شهرستان سرباز را حادثه ای بسیار تلخ عنوان نمود و افزود: عوامل این حوادث از کسانی هستند که قصدشان از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی می باشد اما باید بدانند که دستگاه قضائی استان به زودی عوامل این حوادث را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.
وی یادآور شد که در ارتباط با پرونده شهید نوروزی یک نفر مظنون دستگیر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار