شورای آموزش و پرورش دشتستان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا :دکتر زارع فرماندار دشتستان:آموزش و پرورش میتواند سنگ بنای اقتصاد مقاومتی باشد .عدم اتکا به غیر و پرهیز از اسراف از جمله مواردی است که میتواند به عنوان یک فرهنگ پایه گذار پیشرفت باشد.

کد مطلب: ۲۰۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با حضور اعضاء در سالن کنفرانس آموزش و پرورش تشکیل گردید .

سید حسن لواسانی فرد دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش پس از تبریک سالروز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و ارائه مطالبی پیرامون مصوبات جلسه قبل پرداخت لواسانی در بخش دیگری از سخنان خود طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مدارس را ارائه نمود و پیرامون طرح توضیحاتی داد سپس به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پرداخت .

پس از دبیر شورا ، شهردار برازجان به ایراد سخنانی پیرامون همکاری شهرداری ، آموزش و پرورش پرداخت و خواستار ارائه برنامه بازدید از سوی آموزش و پرورش شد. احمدی شهردار برازجان خواستار نشستی پیرامون حل مشکل پرداخت سهم آموزش و پرورش شد.

در پایان دکتر زارع فرماندار دشتستان و رئیس شورا ی آموزش و پرورش ضمن تبریک ولادت با سعادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری گفت :آموزش و پرورش میتواند سنگ بنای اقتصاد مقاومتی باشد .عدم اتکا به غیر و پرهیز از اسراف از جمله مواردی است که میتواند به عنوان یک فرهنگ پایه گذار پیشرفت باشد.فرماندار با تاکید به اجرای برنامه هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار نمود که برنامه ها در شان فرهنگیان عزیز برگزار گردد.

فرماندار با تاکید بر پرداخت سهم آموزش و پرورش از طرف شهرداری خواستار جلسه ای به منظور تقسیط مطالبه آموزش و پرورش شد.در پایان ریاست محترم شورا ضمن تایید طرح ممنوعیت موتورسیکلت به مدارس خواستار همکاری کلیه دستگاههای مرتبط شد.در پایان جلسه با اتخاذ مصوباتی به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار