نگارش ˝شب های برره 2 ˝ و سریالی به کارگردانی تنابنده توسط خشایار الوند

به گزارش سرویس فرهنگی پانا: خشایارالوندبه همکاری های اش با مهران مدیری و محسن تنابنده اشاره کردو گفت: بعد از دوره استراحتش پس از پایان سریال پایتخت ،برای سریال شبهای برره 2 و سریالی به کارگردانی محسن تنابنده همکاری خواهدکرد.

کد مطلب: ۲۰۷۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

خشایار الوند نویسنده سریال های « شوخی کردم » و«پایتخت 3» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛گفت: با توجه به اینکه از زمان سریال پایتخت 3 دو هفته گذشته، دوره نقاهت خود را می گذرانم و امیدوارم بتوانم با مهران مدیری همکاری داشته باشم.
وی تصریح کرد: درایران تا زمانیکه قراردادی امضاء نشود و کار به مرحله اجرایی نرسدنمی توان در موردزمان دقیق همکاری صحبت کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره کار جدیدش گفت: درآینده ای نزدیک با محسن طنابنده همکاری هایی خواهم داشت که البته دراین باره صحبتهایی شده ولی به نتیجه نهایی نرسیده ایم
یادآور می شود؛ شب‌های برره، یکی از مجموعه‌ کمدی‌های موفق شبکه سوم سیما بود که از دوم مهر ۱۳۸۴ تا هجده بهمن‌‌ همان سال پخش شد و به یکباره پایان یافت و مجموعه‌های دیگری پس از این توسط مدیری ساخته شد.
همچنین مجموعه «شب‌های برره 2»که پیش تولیدش نیز آغاز شده ظاهراً قرار است سریالی 150 قسمتی باشد و از شبکه سه پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار