امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پزشکی میان ایران و جمهوری آذربایجان

خبرگزاری پانا: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس دانشگاه دولتی طب باکو، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های علمی، دانشگاهی و پزشکی امضاء کردند.

کد مطلب: ۲۰۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این تفاهم‌نامه به امضای دکتر محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اهل ایمان امیر اصلان اف، رییس دانشگاه دولتی طب باکو رسید.

براساس این تفاهم‌نامه که در باکو به امضاء رسید، دو دانشگاه در زمینه تبادل استاد و دانشجو و کادر پزشکی، برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای مشترک، اجرای طرح‌های پزشکی و درمانی مشترک همکاری می‌کنند.

اهل ایمان امیر اصلان اف، رییس دانشگاه دولتی طب باکو در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تاکید بر این که امضای این تفاهم‌نامه حادثه بزرگی در حیات علمی دانشگاه دولتی طب باکو است افزود: این تفاهم‌نامه طیف گسترده‌ای از همکاری‌هایی دانشگاهی و علمی را شامل می‌شود و نقش مهمی در گسترش همکاری‌های پزشکی دو کشور خواهد داشت.

دکتر محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز نیز با اشاره به توسعه علوم پزشکی در ایران و آمادگی کشورمان برای ارایه تجربیات به جمهوری آذربایجان در این زمینه، گفت: خیل گسترده‌ای از بیماران در جمهوری آذربایجان برای درمان به ایران مراجعه می‌کنند و ما تصمیم داریم در راستای توریسم درمانی، خدمات‌رسانی در این زمینه را تقویت کنیم.

بر اساس این گزارش محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به دعوت اهل ایمان امیر اصلان اف، رییس دانشگاه دولتی طب باکو و در راس هیاتی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار