مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران خبرداد :

طرح شهرك پاك برای ساماندهی و تلطیف فضای عمومی شهركهای صنعتی در مازندران

خبرگزاری پانا : مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران ، از اجرای طرح روز شهرك پاك برای اولین بار در كشور ، بمنظور ساماندهی و تلطیف فضای عمومی ، در شهرك صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری خبر داد .

کد مطلب: ۲۰۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سید مصطفی موسوی در آیین اجرای این طرح در شهرك صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری ، با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ زیست محیطی اظهار داشت : اجرای طرح روز شهرك پاك میتواند تصویر روشنی را از اهمیت حفظ محیط زیست و منابع ملی در حوزه صنعت و تولید ترسیم كند كه با فرهنگ سازی درست و مؤثر ، اثرات ماندگاری در تلطیف فضای شهركهای صنعتی خواهد داشت .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : یكی از برنامه هایی كه جزء رسالتهای محوری شركت شهركهای صنعتی در كنار بخش زیرساختها است بحث تلطیف فضای عمومی شهركهای صنعتی ، بخصوص فضای سبز و آماده سازی فضای مناسب برای واحدهای تولیدی می باشد و این موضوع با توجه به نامگذاری سال فرهنگ و اقتصاد و اهمیت فرهنگ سازی ، جزء اهم برنامه های شركت شهركهای صنعتی در سال 93 قرار دارد بطوریكه در هر فصل ، در شهركها و نواحی صنعتی ، یك روز برای طرح شهرك پاك برنامه ریزی و اجرا می شود .

موسوی بیان داشت : امروز طرح شهرك پاك در شهرك صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری با همكاری واحدهای تولیدی و صنعتی اجرا شد و از هر واحد یك نفر بعنوان نماینده در اجرای این طرح حضور داشته كه بصورت نمادین در پاكسازی ، تمیزكاری و ساماندهی فضای عمومی شهرك همكاری نموده اند و امیدواریم شاهد ایجاد یك فرهنگ عمومی برای همه شهركها و نواحی صنعتی استان باشیم .

وی تصریح كرد : طرح شهرك پاك برای نخستین بار در كشور ، با استفاده از توان واحدهای تولیدی ، برای ساماندهی و تلطیف فضای عمومی شهرك صنعتی اجرا شده است .

سید مصطفی موسوی خاطرنشان كرد : با توجه به حساسیت محیط زیست در مازندران ، بحث تعامل صنعت و محیط زیست در این طرح مورد تأكید قرار گرفته كه صنعت و تولید نیز میتواند با برطرف نمودن و كاستن حساسیت محیط زیست در استان ، به شكوفایی برسد و صنایع مبتنی بر محیط زیست ، در منطقه استقرار پیدا كند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار