رشد اقتصادی و فرهنگی کشور منجر به تقویت قدرت ملی می شود

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: رشد اقتصادی و فرهنگی مد نظر رهبر معظم انقلاب منجر به تقویت قدرت ملی می شود

کد مطلب: ۲۰۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، حمیدرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: دولت تدبیر و امید با سرلوحه قرار دادن تاکیدات رهبری معظم انقلاب به دو بخش فرهنگ و اقتصاد، در کنار حمایت های مردم و تلاش بی وقفه، زمینه مشارکت مردم در بخش اقتصادی و فرهنگی را فراهم می کند .

وی یادآورشد: با تحقق واقعی فرمان رهبر معظم انقلاب برای امسال، جمهوری اسلامی گامهای پیشرفت و توسعه همه جانبه را با اقتدار و عزت طی خواهد کرد .

شهبازی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با تشریح قدرت ملی، موضوعات مهمی از جمله اقتصاد، فرهنگ و علم را از مولفه های اقتدار ملی یک ملت و کشور عنوان کردند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: این موضوع نشانگر تاثیر اقتصاد و فرهنگ در کنار پیشرفت های قابل توجهی است که ملت در زمینه های علمی و توسعه همه جانبه کشور و تقویت قدرت ملی داشتند .

وی خاطر نشان کرد: به حتم تلاش همه جانبه در عرصه فرهنگ و اقتصاد با عزم و اراده ملی و مدیریت جهادی می تواند زمینه ساز گسترش و بسط فرهنگ اصیل اسلامی و احساس مسوولیت و تلاش با انگیزه برای خدمت بیشتر به مردم و رفع دغدغه ها و نگرانی ها در سطح جامعه در همه بخش ها از جمله تقویت اخلاق مداری در سطوح مختلف که همگی از اعتقادات و باورهای دینی نیز ناشی می شود، باشد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: مدیریت جهادی بک الگوی بومی ایرانی اسلامی مدیریت محسوب می شود که برای حل همه مشکلات کشور از جمله اقتصاد و فرهنگ می تواند راهکاری مناسب باشد .

وی افزود: لازمه تحقق مدیریت جهادی تلاش با انگیزه و خالصانه، برنامه ریزی منسجم، همت والا، پشتوانه قوی مدیریتی و کار برای رضای خدا به عنوان مهمترین عوامل آن است .

شهبازی به منظور مدیریت جهادی برای رشد اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره کرد و یادآورشد: این موضوع یعنی این که مسوولان کشور با مد نظر قرار دادن مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه و با هدفگذاری و تمرکز روی اهداف اقتصادی و فرهنگی و فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت مردمی در فعالیت های اقتصادی و فرهنگی مشکلات گریبانگیر کشور که مد نظر رهبر فرزانه انقلاب است، مرتفع گردد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: این امر محقق نمی شود مگر اینکه همانند سالهای دفاع مقدس و سالهای پس از آن با مدیریت جهادی مسوولان با انگیزه و تلاش هوشمند در بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه کوشش شود .

وی اظهار کرد: به این وسیله زمینه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات جامعه و مردم که پشتوانه واقعی این نظام هستند، ایجاد می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار