اکران فیلم «طلا و مس» در دانشگاه صنعتی پکن

خبرگزاری پانا: به همت رایزنی فرهنگی ایران فیلم «طلا و مس» ۲۰ فروردین در دانشگاه صنعتی پکن اکران می‌شود.

کد مطلب: ۲۰۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، به همت رایزنی فرهنگی ایران و با توافق صورت گرفته با مسئولین دانشگاه صنعتی پکن در خصوص پخش فیلم‌های ایرانی برای علاقه‌مندان به هنر و تمدن ایران اسلامی، فیلم «طلا و مس» با زیرنویس انگلیسی و چینی 20 فروردین‌ماه در دانشکده بین المللی این دانشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

براساس این گزارش، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز بین المللی هند و انجمن فیلم این مرکز برنامه نمایش فیلم های ایرانی را از 13 فروردین تا 8 اردیبهشت برگزار می‌کنند.

مرکز بین المللی هند یکی از مهمترین و قدیمی ترین مراکز فرهنگی هند است که در زمینه‌های مختلف فرهنگی مانند برگزاری همایش، نمایشگاه و کارگاه های هنری، خدماتی را به برگزار کنندگان این برنامه ها ارایه می دهد.

این مرکز همچنین دارای انجمن ها و مجتمع های مختلف فرهنگی است که از تحقیق و پژوهش‌های مرتبط با امور فرهنگی پشتیبانی و حمایت می‌کنند. انجمن فیلم این مرکز نیز در زمینه برگزاری نمایش فیلم های آموزشی، مستند و سینمایی فعال است.

مدیر برنامه‌های مرکز بین المللی هند با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان تاکنون برنامه های مختلفی را در سال گذشته اجرا کرده است. امسال نیز این همکاری های مشترک با نمایش فیلمهای ایرانی آغاز شده است.

این مرکز نمایش فیلم‌های ایرانی را از تاریخ 13 فروردین تا 8 اردیبهشت سال جاری به شرح زیر در دست اقدام دارد:

از جمله نمایش فیلم‌های ایرانی می توان به آواز گنجشکها، ساخته مجید مجیدی؛کودک و فرشته، ساخته مسعود نقاش زاده؛ چهل سالگی، علیرضا رئیسیان؛ اینجا بدون من، بهرام توکلی؛ارتباط خانوادگی، نادر مقدس و همچنین آسمان محبوب، داریوش مهرجویی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار