ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفراعلام کرد؛

توصیه در رابطه با اقامت در ویلا یا منزل شخصی اجاره ای

خبرگزاری پانا:ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش آگاهی مسافران نوروزی به منظور انتخاب صحیح محل سکونت در ویلا و منازل شخصی اجاره ای به عنوان اقامتگاه در طول سفربا صدور اطلاعیه شماره 12 مواردی را توصیه نمود.

کد مطلب: ۲۰۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش آگاهی مسافران نوروزی به منظور انتخاب صحیح محل سکونت در ویلا و منازل شخصی اجاره ای به عنوان اقامتگاه در طول سفربا صدور اطلاعیه شماره 12، موارد ذیل را به هموطنان عزیز توصیه نمود:

1- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مسافران و گردشگران توصیه می کند در منازل شخصی و ویلاهای اجاره ای فاقد مجوز اقامت ننمایند و به منظور بهره مندی از امنیت، بهداشت و نرخ استاندارد آن دسته از منازل و ویلاهای اجاره ای که توسط این سازمان ساماندهی شده اند را انتخاب نمایند.

2-چنانچه قصد اقامت در ویلا یا منزل شخصی اجاره ای را در طول سفر خود دارید؛ جهت انتخاب واحد مربوطه به کیوسک های اطلاع رسانی و رزرواسیون دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در مبادی ورودی شهرها و مسیرهای پرتردد واقع شده اند؛ مراجعه نمایید.

3-هنگام انتخاب ویلا یا منزل شخصی به هیچ وجه به افراد متفرقه و تابلو به دست مراجعه نکنید و تنها از پرسنل دارای لباس فرم و کارت معتبر که در محل کیوسک های اطلاع رسانی و رزرواسیون مستقر هستند؛ یاری بگیرید.

4-در صورت داشتن شکایت از ویلا و خانه های شخصی استیجاری، ضمن تماس با سامانه ملی 09669 می توانید به ستادهای اجرایی خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان مربوطه مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار