تعطیلی به ضرر تیم هاست/ دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری غایب بود

خبرگزاری پانا: سرمربی گسترش فولاد گفت: تعطیلات 40 روزه لیگ برتر به ضرر بعضی از تیم های لیگ برتر و برای تعدادی از تیم ها نیز خوب بوده است ولی متاسفانه این تعطیلات کاملا به ضرر تیم ما بود.

کد مطلب: ۲۰۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی تار تار در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با ملوان گفت این تعطیلات به تیم ما که روند روبه رشدی داشته است ضرر داشته و من کاملا به تصمیمات مسئولین فوتبال ایران در این خصوص احترام می گذارم.

سر مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص بازی نیز اظهار داشت: هر دو تیم روند روبه رشدی را در طول لیگ تجربه کرده اند و از نظر رتبه بندی هر دو تیم نسبت به حضورشان در لیگ وضعیت خوب و مناسبی دارند و ملوان نیز همانند ما به 3 امتیاز دیدار نیاز مند است و امیدوارم بازی خوب و پر تماشاگری را شاهد باشیم.

تار تار با بیان این كه متاسفانه سعید مهدی پور و بهزاد ذبیحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم در خصوص بازیکنان بومی تیم گفت: اولویت در تیم بها دادن به بازیکنان بومی است، زیرا بازیکنان بومی از انگیزه بسیار بالایی بر خوردارند. اما در مواقعی باید از بازیکنان غیر بومی نیز استفاده کرد. وی در خصوص سوال خبرنگار که در خصوص بودن وی در فصل آتی در گسترش فولاد نیز گفت: من تمرکزم را بیشتر به 3 دیدار باقی مانده تیم در لیگ برتر جمع کرده ام، اما صحبت های اولیه ای نیز با مسیولین باشگاه در خصوص ماندن من در تیم شده است.

شایان به ذکر است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان به دلیل تاخیر در رسیدن به تبریز نتوانست در کنفرانس خبری شرکت کند.

بازی دو تیم ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد (بنیان دیزل) برگزار خواهد شد. داور این دیدار به عهده موعود بنیادی فر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار