مشارکت 6 هزار کودک در طرح «زائر کوچولو» در شیراز

خبرگزاری پانا:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با اشاره به اجرای طرح «زائر کوچولو» در بقاع متبرکه شیراز از مشارکت 6 هزار کودک در این طرح تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرایی، با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه شهر مقدس شیراز گفت: یکی از برنامه‌های طرح فرهنگی ـ مذهبی آرامش بهاری، طرح «زائر کوچولو» است که در آن خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را که به بقاع متبرکه آورده‌اند در این طرح شرکت دهند.

وی با بیان اینکه از لحظه سال تحویل جدید تاکنون 6 هزار کودک در این طرح در بقاع متبرکه شهر شیراز شرکت کرده‌اند، افزود: در این طرح کتاب قصه‌ای تحت عنوان زائر کوچولو به کودکان هدیه می‌شود که محتوای آن داستان زیارت دو کودک خرسال از حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز است.

حجت‌الاسلام صفری گرائی ادامه داد: در این داستان این دو کودک در وقت اذان وضو گرفته و در نماز جماعت شرکت می‌کنند که این داستان به صورت مصور نحوه وضو گرفتن را به خردسالان آموزش می‌دهد و در اینجا دو کودک داستان با یک مبلغ روحانی در حرم آشناه شده و مبلغ موضوعات و مباحث اعتقادی را به کودکان آموزش می‌دهد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه 3 شیراز عنوان کرد:‌ در طرح زائر کوچولو به کودکانی که شرکت می‌کنند با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید هدایایی اهدا می‌شود و یا اینکه می‌توانند نقاشی از خاطره زیارت خود را کشیده و جایزه دریافت کنند.

وی ابراز کرد: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را در ایام نوروز به محل امامزاده‌ها و خیمه‌های معرفت آورده تا در این طرح شرکت کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار