همایش تجلیل از طلایه داران تربیت ، آموزش و پرورش استان بوشهربرگزار شد

خبرگزاری پانا : همایش تجلیل از طلایه داران تربیت ، خانواده معظم شهدا ، فعالان و پیشکسوتان امور تربیتی ، مشاوران و دانش آموزان در کانون شهدای امور تربیتی بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۹۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : در پرتو برنامه ریزی مناسب و هماهنگی های لازم و با همفکری ، همکاری و مشارکت کلیه فرهنگیان اعم از کادر آموزشی ، اداری باید بتوانیم زمینه تعالی دانش آموزان را فراهم آوریم .

موحدی افزود : مدیر یک رهبر آموزشی و پرورشی است که کارها را از طریق مشارکت با نظم و انظباط به صورت هدفمند پیش می برد .
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید نمود : همه عوامل آموزشی و پرورشی با مسایل تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی آشنایی داشته باشند تا همه تلاش ها در جهت و همسو با برنامه مدون آموزشی و پرورشی باشد به تعبیر دیگر شاهد مدرسه خوب باشیم . مدرسه ای که تعامل مبنایی بین مدیر ، دبیران ، مربیان ، اولیا دانش آموزان بر قرار است در چنین فضایی ، مدیر یک رهبر است و مربی پرورشی محبوبی است که برای اصلاح رفتاری دانش آموز ، بر اندیشه او تاثیر می گذارد .به تفاوت های فردی توجه می کند
موحدی تصریح کرد : آنچه که از تربیت مطلوب حاصل می شود وجود دانش آموزانی است که معرفت می آموزند تا دارای فضایل شوند . به دین علاقه دارند و پرورش می یابند تا به ارزش های اسلامی پایبند باشند که این مهم از طریق مدیران در مدرسه خوب حاصل می شود
وی خاطر نشان کرد : مدیری که با توجه به معلمان ، مربیان ، مشاوران و بطور کل همه اعضای کادر آموزشی و پرورشی به موفقیت دست می یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار