فرماندار اسدآباد:

تقویت شبکه برق رسانی در شهر تازه تاسیس آجین در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری پانا: فرماندار اسدآباد با اشاره به تازه تاسیس بودن شهر آجین خواستار تقویت و اصلاح شبکه برق این شهر و احداث ساختمان اداره برق در زمان مقرر شد.

کد مطلب: ۱۹۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمزه عبدکوند در نشستی با مدیر عامل برق استان همدان روند خدمات رسانی به مشترکین برق شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تسریع در راه اندازی اداره برق آجین می تواند در کاهش مشکلات و جلب رضایت مردم این شهر و 30 روستای تابعه نقش کلیدی داشته باشد.

وی راه اندازی پست 63 کیلوولت قوش تپه و گذرکجین را از نیازهای اساسی این روستاها عنوان کرد و خواستار تسریع در اجرای آنها شد .

عبدکوند با بیان اینکه بخش بزرگی از مشترکین برق در سطح روستاها هستند گفت : تامین روشنایی معابر روستایی می تواند علاوه بر جلب رضایتمندی مردم به افزایش ایمنی و کاهش سرقت شبکه نیز کمک کند .

در ادامه مدیرعامل شرکت برق استان نیز با اشاره به اینکه مشترکین ما در استان 500 میلیارد ریال به شرکت بدهی معوق دارند گفت : مطالبات ما از مردم اسدآباد سی مسلیارد ریال است که با وصول این مبالغ بخشی از منابع مالی شرمت برای خدمات رسانی بهتر تامین خواهد شد .

حاجی رضا تیموری با بیان اینکه سال آینده افزایش 24 درصدی بهای برق مصرفی اعمال خواهد شد گفت اکثر مشترکین ما در رده کم مصرف هستند و اگر مشترکین پرمصرف ، مصرف خود را مقداری کاهش دهند شیب افزایش بهای برق مصرفی خیلی نرمی خواهیم داشت .

رییس اداره برق اسدآباد نیز از توزیع یک هزار عدد لامپ کم مصرف در بین روستائیان خبر داد و گفت : این کار در راستای فرهنگسازی و تشویق مردم به استفاده بهینه از برق انجام شده است .

امیر حسین بختیاری تعویض ده کیلومتر از شبکه برق شهرستان اسدآباد را به کابل خودنگهدار از فعالیتهای انجام شده در سالجاری ذکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار