نتایج هفتمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در کرمانشاه اعلام شد

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه در انتخابات مجلس دانش آموزی که در روز یکشنبه در سالن پژو هشسرای دانش آموزی برگزار شد عنوان کرد: مجلس دانش آموزی 150 نماینده دارد که 145 نماینده آن از بین دانش آموزان عادی، چهار نماینده از دانش آموزان اقلیت و یک نماینده از دانش آموزان استثنایی هستند.

کد مطلب: ۱۹۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه در مجلس دانش آموزی که در روز یکشنبه در سالن پژو هشسرای دانش آموزی برگزار شد عنوان کرد: مجلس دانش آموزی 150 نماینده دارد که 145 نماینده آن از بین دانش آموزان عادی، چهار نماینده از دانش آموزان اقلیت و یک نماینده از دانش آموزان استثنایی هستند.

وی دوره این مجلس را دو ساله عنوان کرد و اظهار داشت: در طول دوره چهار نشست به صورت هر شش ماه یکبار در صحن علنی مجلس برگزار شده که در این جلسات سران سه قوه، نمایندگانی از شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام نیز حضور خواهند داشت.
موسوی تاریخ تشکیل این مجلس را سال 1380 اعلام و مهم ترین اسناد مصوب در آن را تاکنون تصویب سند اعتیاد و راهکارهای مقابله با آن در جامعه دانش آموزی، سند بررسی شیوع بحران ناشی از رفتارهای پرخطر و سند جنگ نرم عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه چهار نماینده از استان کرمانشاه در مجلس دانش آموزی حضور خواهند داشت، ضمن قدردانی از نمایندگان پیشین جامعه دانش آموزی استان در مجلس دانش آموزی، ابراز امیدواری کرد نمایندگان این دوره بتوانند سفیران شایسته ای برای کرمانشاه باشند و بتوانند بخوبی دغدغه های دانش آموزان کرمانشاهی را در این مجلس مطرح کنند.
لازم به ذکر است: این مراسم پس از تشکیل مجمع نمایندگان دانش آموزان استان ،با حضور نمایندگان معاونت سیاسی ،امنیتی و انتخابات استانداری و نهاد نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ، با تشکیل هیات رییسه سنی، برگزار شد و با توجه به رای نمایندگان که با نظارت ستاد انتخابات نسبت به شمارش آراء اقدام گردید خانم ها بیان مرادی و نیلوفر کرد و آقایان علی امانی و علی دارابی نژاد به مجلس دانش آموزی راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار