برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و آیین سخنوری ویژه دبیران ادبیات فارسی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و آیین سخنوری با حضور دبیران ادبیات فارسی این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کارگاه فن بیان و آیین سخنوری ویژه دبیران ادبیات فارسی متوسطه اول این ناحیه در دبیرستان دخترانه زهره بنیانیان برگزار شد.

سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این کارگاه آموزشی ، با تاکید بر اهمیت فن بیان و شیوه های سخنوری؛ همه شرکت کنندگان را به فراگیری فن بیان ترغیب كرد و از آنان خواست که به فراگیری این دانش مهم بپرازند تا در ایجاد ارتباط با دانش آموزان و همکاران خویش بیش از پیش موفق عمل كنند.
لیلا نظرپور کارشناس مسئول تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: در این کارگاه استاد نعمتی مدیر مسؤول موسسه باران اندیشه به مطالبی از جمله تعریفی از شخصیت، تفاوت فردی، ریتم در بیان، لحن در بیان، پرورش صدا، مراحل سخن گفتن مؤثر، مهارت‌های سخنرانی، چگونگی تاثیر بر مخاطب به وسیله گوش کردن، تمرین جهت تقویت تمرکز حواس و شیوه‌های برقراری ارتباط موثر و همچنین تمرین‌هایی جهت تقویت تمرکز حواس و تاکید بر کلام و واژگان در ارتباط گفتاری اشاره کرد و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار