فرماندارشهرستان رباط کریم:

در هدفمندسازی یارانه ها به بخش صنعت و حوزه سلامت توجه خواهد شد

خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان رباط کریم با اشاره به این‌که دولت مصمم به اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌هاست، تصریح کرد: باید شرایط اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها با کمک خود مردم ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۹۵۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یژن سلیمان پور در اولین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان رباط کریم گفت: اجرای کامل طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مستلزم مشارکت تمام ارگان ها و نهادهاست .

رئیس ستاد هدفمندسازی یارانه ها در شهرستان رباط کریم با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی به منظور تقویت بخش صنعت و تولید و توجه جدی به حوزه سلامت اجرا خواهد شد.افزود : با اجرای این مرحله ، بخش زیادی از در آمدهای حاصل از هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید و صنعت اختصاص می یابد که قطعا در توسعه و شکوفایی کشور موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با تدبیر دولت یازدهم و با درایت شخص دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تیم مجرب و کاردان اقتصادی دولت از سال آینده به بهترین شکل عملیاتی خواهدشد.

سلیمان پور اظهار داشت: نگاه دولت در مرحله دوم هدفمندی، واقعی کردن قیمت ها، حمایت از تولید و اشتغال ، حمایت از دهک های نیازمند و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم است و اجرای این مرحله به نفع مردم، تولید و رونق اقتصادی است.

فرماندار رباط کریم در جمع صاحبان صنایع و تولید کنندگان، خواستار مشارکت تولیدکنندگان و صنعتگران در اجرای خوب این مرحله از هدفمندی یارانه ها شد و گفت : این کار یک اقدام ملی و یک جراحی بزرگ در اقتصاد کشور است و همه باید بدون نگاه گروهی یا سیاسی ، برای اجرای مطلوب مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار