مدیر خانه فرهنگ ۱۳ آبان خبر داد؛

برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های اجتماعی در شهرری

خبرگزاری پانا: مدیر خانه فرهنگ 13 آبان از برگزاری کلاس‌های آموزش مهارتهای اجتماعی همزمان با بهار 93 در خانه فرهنگ 13 آبان خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۵۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الاسلام احمد مجدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزش مهارتهای اجتماعی در خانه فرهنگ 13 آبان، اظهار داشت: خانه فرهنگ 13 آبان همزمان با آغاز سال جدید دوره های آموزش مهارتهای اجتماعی را برگزار خواهد کرد.

مدیر خانه فرهنگ 13 آبان با اشاره به موضوعات این دوره آموزشی ذکر کرد: آموزش دوره‌های مهارتهای اجتماعی و زندگی با موضوعات خانواده و فرزند پروری، اعتماد به نفس، خانواده و پرورش استقلال شخصیتی در فرزندان، خانواده و تربیت دینی کودکان، خانواده و مراحل رشد کودکان، خانواده و اعتیاد و ... همزمان با بهار 93 برگزار می شود.

مجدزاده با توجه به اهداف برگزاری این دوره ها بیان کرد: دوره های اموزشی مهارتهای اجتماعی با هدف ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها و تربیت اجتماعی فرزندان در خانه فرهنگ 13 آبان برگزار می شود.

وی در ارتباط با کارشناسان این دوره ی آموزشی ذکر کرد: در این دوره آموزشی مرضیه آقا محمدی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و سید علی سید طاهرالدینی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری و... برای شرکت کنندگان در رابطه با موضوعات مذکور سخن خواهند گفت.

مدیر خانه فرهنگ 13 آبان در پایان با اشاره به این دوره و نحوه ثبت نام علاقه‌مندان، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره ها می توانند به خانه فرهنگ 13 آبان واقع در شهرری، انتهای بلوار 13 آبان، خیابان شهید صحرایی شمالی، انتهای بلوار بوستان اندیشه مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار